Good is better than perfect



Åh, bara en månad kvar i dag. En månad, och sedan står jag där, lycklig och alldeles underbart förväntansfull i kroppen. I'm lovin it!

Nu har det ju inte blivit så mycket bloggande på senaste, faktum är att jag inte kikat in på varken bloggen, Ansiktsboken eller andra liknande sidor sedan i måndags. Stolt? Mm, lite faktiskt. Mer lär det heller inte bli på ett tag heller; i morgon bilar jag och diverse familjemedlemmar upp till Göteborg. Där väntar gåsmiddag med den delen av släkten, och så lite shopping och annat trevligt så klart. Ska faktiskt bli riktigt mysigt!

Nu ska jag dock åter rikta uppmärksamheten mot Åsa & co, vars dator jag kidnappat för en stund. I kväll väntar matlagning och sedan utgång till nått trevligt ställe. Viva la vida!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ibland är det faktiskt lite skönt med en paus från datorn...men desto mer att göra när man sätter sig vid den igen!

2009-11-13 @ 21:14:24
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0