Blurrrrrrrrrrrrr.

Är för tillfället inne på en liten paus i mitt religionshemtenta-skrivande (säg det snabbt 10 gånger!), vilket för tillfället bara får mig att känna mig väldigt förvirrad, väldigt dålig och väldigt trött. Uscha, livet var så mycket roligare för en vecka sedan...

Det har snöat ute i dag. Ja, jag är allvarlig. Snö. Riktig snö. Som inte låg kvar, förvisso, men rena åsynen av en snöflinga är stora grejer här nere. Mysigt värre! Snö innebär vinter, vilket innebär december, vilket innebär jul vilket är alldeles underbart. Hela december månad verkar förresten bli ganska underbar det här året, med massor av härliga händelser! Det är Stockholm (inte riktigt i december, men nästan?), det är Anna Ternheim, det är Lucia, det är Regina Spektor, det är jullov, det är passning av Dackan, det är jul och sist, men inte minst, Sydafrika! Massor av saker att se fram emot med andra ord, det gillar jag! Sedan att december också kommer att innebära nationellt prov i matte C och slutprov i ungefär vartenda ämne vi har är en annan femma. Ska försöka tänka bort det faktumet så länge, annars lär det sluta med magsår innan vi ens hunnit komma till slutet av november...

På tal om magsår så borde jag nog vända tillbaka till mitt religionsprojekt nu och försöka förstå åtminstone en liten del av vad det faktiskt rör sig om. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: hanna - the human with her camera

SVAR: haha, han är stört skön :D!

till inlägget:

läser ni också om Mose nu också :O?

Vi har religon i skolan om islam och judendomen och kristendomen och idag pratade vi om Mose och de 10 budorden haha XD

2009-11-04 @ 21:26:17
URL: http://hannibanni.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Nog för att jag älskar vintern, men november SKA faktiskt vara höst.

2009-11-05 @ 12:26:26
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0