Vanity fair

I dag har jag haft en sådan där ful-dag, ni vet då man inte tycker att man har något alls att sätta på sig, och håret bara är lika fult hur man än sätter det. Okej, en kille som läser det här har förmodligen inte alls någon jäkla aning om vad jag pratar om, men jag kanske kan få lite igenkännande från den kvinnliga sidan i alla fall? Eller är det bara jag som är sådär fåfäng, bortskämd och I-landsproblematisk?

Nåja, humöret var i alla fall inte på topp i morse och jag tyckte bara att det mesta var allmänt hopplöst. Gash, jag blir så trött på mig själv när jag är så där, det är liksom bara så grymt onödigt! Att vara medveten om att man gör saker tre gånger värre än vad de redan är, men ändå inte lyckas ta tag i sig själv och skärpa till sig. Det kallar jag dåligt humör, och det finns inte många saker jag tycker sämre om än det. Jaja, jag lyckades gaska upp under dagen i alla fall och nu sitter jag här med ett riktigt gott humör!

Skoldagen har väl inte varit sådär fasligt givande, det har varit ännu slappare än det brukar vara på måndagar. Idrotten får jag ju inte vara med på, och på European Studies hade vi någon debatt om the Lisbon Treaty som jag inte orkade aktivera mig nämnvärt i... Efter skolan var jag i alla fall riktigt duktig och satt kvar i hela 2 timmar för att plugga svenska & engelska. Nu är uppsatsen om "Philadelphia" färdig vilket känns himla skönt, jag blev ganska nöjd med resultatet faktiskt.

Äsch, duschen kallar och sedan ska jag städa ur min garderob lite. 

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Sådana där mornar tar man något som heter telefon, knappar in siffrorna som går till en viss Johanna och när Johanna svarar så babblar man ur sig sitt dåliga humör och VIPS = Glatt humör :D <33

2009-05-04 @ 21:49:54
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, mysefl and I

... och tydligen är den där Johanna en jäkel på att muntra upp en även på eftermiddagskvisten, för gissa vem som sitter här med värdlens flin just nu? :D Fy, vad jag tycker om dig min fina vän! <3

2009-05-05 @ 14:31:26
Postat av: tove

Ush ja fuldagar , tro mig du är inte den enda :P

2009-05-05 @ 18:14:54
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg som även innehåller en novellserie :) Tack!

2009-05-05 @ 18:22:14
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0