Tidsfördriv

Jahaja, det här lilla projektet påbörjades under dagens håltimme (då vi även uttnyttjade SF:s reservationstjänst till fullo och bokade inte mindre än 8 biljetter till Slumdog Millionaire på lördag xD) men hanns inte färdigt då, så jag antar att jag får avsluta det nu i stället. Men annars försöker jag inte alls smita från företagsekonomin eller så, nejdå!

I

STEG 1
Namn: Mikaela
Bor: I mitt trevliga lilla hus :)
Ögonfärg: Blå-brun-gröna
Hårfärg:  Stolt blondin :)
Skostorlek: 37-38-39
Höger eller vänsterhänt: Höger :D

STEG 2
Skor som du bar idag: Vit-beiga Coq Sportif :)
Dina svagheter: alldeles för många!
Rädsla: Att bada på djupt vatten där man inte ser ordentligt, spindlar, att misslyckas och annat skojsans... -_- 

STEG 3
Första tanke när du vaknade: "jäkla skitväder" 
När somnar du: när jag blir tillräckligt trött :)


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola med citron & is :)
McDonalds eller Burger King: McDonald's cheeseburgare, BK:s pommes :)
Adidas eller Nike: öhum?
Lipton Ice Tea eller Nestea: nestea, nyttigt o så!
Choklad eller vanilj: Choklad, helt självklart!


STEG 5
Svär du?: det händer ^^
Sjunger du?: Helst inte.
Duschar du varje dag? mjo, om det behövs ^^
Röker du?: jag är inte dum :)
Gillar du skolan? Mja, eller nej, eller jo, eller jagvetinte. Vissa delar är underbara, andra vill man bara dödaaaa.
Tror du på dig själv?: varierar :)
Kommer du överens med dina föräldrar?: Verkligen inte i går kväll, men annars brukar det gå bra^^


STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? jupps
Rökt?: som sagt; jag är inte dum!
Shoppat?:  Jodå :)
Ätit en hel ask müsli?: Sen när ligger müsli i ask?
Ätit sushi?: Återigen; jag är inte dum!
Skejtat:  jag kan inte ens stå upp på en skateboard ^^
Bakat?: njaej...
Stulit något?: nej
Ljugit? inget seriöst sådär som jag kan komma på...
Kysst någon?: Inte så...
Kramat någon?: Klart!


STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: njae, inte vad jag vet i alla fall ^^
Varit full?:  Jao
Blivit kallad hora?: Tror faktiskt inte det ... eller...?
Blivit nerslagen?: Nej, tack!
Busringt någon?: Haha, jaa
Gjort något som du ångrade?: Gud ja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Inte i ngt ämne i af, men inte på prov heller tror jag...
Kastat en sten på nån ruta? höhö (6)


STEG 8
I framtiden..
Några namn på barn i framtiden: Det finns många! Men Thea, Elina, Adam och Joar gillar jag :)
Hur vill du dö? Fridfullt (ja, det låter klyschigt)
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär :D


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:  Woah, vad är det för fråga?!
Antal CD-skivor du äger? 30?
Antal piercings? en i varje öra :)
Antal tatueringar?: keine.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: vet inte, jag räknar inte direkt..^^

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? USA, jobba, mysa i Smyge med folk, ha kul på trevliga fester, träffa fina människor, sola, bada, sova, rida och bara njuta av livet :) 
Vad ska du göra i vinter? Mycket, hoppas jag ^^ Överleva matte C, förhoppningsvis resa med min favorit, fira jul och annat skoj. Gosh, vad avlägset det känns!
När tar du studenten? 28 maj 2010 om vi har räknat rätt :D
Vad gör du efter gymnasiet? Åh, vad jag hatar den frågan! Befinner mig i Glasgow, hoppas jag...
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Nej, hoppas inte så...
Vad händer till helgen? Fest om fest finnes, stan med mamma, bio med kamrater och så lite plugg & sömn.
Vad vill du helst göra just nu? Åka till USA :D


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Lite då och då, men jag trivs grymt bra som det är nu... oftast ^^
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Frisyren x)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? oj du, jag vet inte! Elina, kanske?
Vem är den perversaste person du känner? Öhum? x)


Kommentarer
Postat av: nicole

Du hann före mig ;) men om jag räknat rätt tar vi studenten den 4 juni ;)

2009-05-06 @ 21:37:35
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0