School's out for summer

Åh vad jag önskar att min rubrik stämde, just här och just nu. Sommarlovet är grymt efterlängtat (för ovanlighetens skull..) men det är faktiskt bara en månad kvar i dag! Inte alls illa, och dessutom innehåller denna månad både massor av lediga dagar samt en minst lika efterlängtad resa. Jag klagar inte!

Anledningen till att jag är hemma vid den här tiden på en tisdag är ingen annan än nationellt prov i matte B, som avverkades i förmiddags. Oj vad jobbigt det var, och aj vad ont jag hade i huvudet efter ett tag! Att sitta stilla i 4 timmar och tänka så det knakar - inte riktigt min grej... Jag överlevde i alla fall, och jag gjorde så gott jag kunde. Själv är jag ju faktiskt nöjd bara jag får G i denna helveteskurs, och det har jag redan försäkrat mig om. Sure, jag skulle helst av allt vilja ha VG eller MVG, men det insåg jag redan i höstas att det skulle bli en smärre omöjlighet. Gash, äckligare kurs får man leta efter! Nu är den avslutad i alla fall, och så är det bara matte C kvar. Jisses, vad har jag gett mig in på?

Well well, nu ska jag sluta snacka skola och ge mig ut i solen igen. Mums!
x


Kommentarer
Postat av: tove

Jag är skum, för en gångs skull känner jag bara ångest inför sommarlovet?

Ohoh nationella prov låter lagom roligt -_-

Lediga dagar gillar vi massa! :D

2009-05-12 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0