Moh

Okej, nu har jag laddat upp. Godisskålen står framför mig i all sin prakt, 200 g Marabou finns inom räckhåll och ett stort glas isvatten väntar på att drickas upp. Inte den mest hälsosamma metoden att höja studiemotivationen på, men har man uppsatser att skriva så har man. Jag hatar egentligen att behöva plugga såhär på en lördag, men a man's got to do what a man's got to do. Eller girl, i mitt fall då. Jag får väl uppmuntra mig med tanken att det snart är slut, och om inte mindre än fyra dagar befinner jag mig i USAmerikatt! Nu ska jag dock sluta drömma mig bort och komma igång med skrivandet, så att jag med gott samvete kan sticka i väg & grilla på stranden med trevligt folk i kväll.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tove

Vill också till USA X)

2009-05-31 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0