Loss

Har haft en riktigt bra & glad dag, skolan har ordnat upp sig lite och jag bara längtar till USA!! Nu på kvällen blev jag dock lite deppig, när jag fick tid att tänka för mycket, som vanligt. Kan inte sluta tänka på hur jävla orättvist det är att alla bara försvinner och jag saknar min sagohäst så det bara gör ont. Att förlora tre betydelsefulla varelser, varav en betydde mer än nånsin, inom loppet av fem månader känns, och jag tror aldrig jag kommer att våga fästa mig vid någon igen. Jag har vågat fästa mig vid fem stycken, och av dem har fyra försvunnit. People always leave.



Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Men, men men? Så här får det inte vara. Vad sägs om en kväll med en bra film och litervis med Ben & Jerrys? :)

2009-05-29 @ 15:53:40
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: klara

aaw :( <3

2009-06-01 @ 22:03:27
URL: http://www.magnussons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0