Hesitant



Mjuff, den tilltalade mig inte riktigt, och jag tyckte aldrig att den var så där superbra som alla säger. Gillade inte de första 20 minuterna och sedan kändes den liksom aldrig som att den kom igen... Bra var den, men inget jag skulle vilja se igen sådär tror jag.
  Nåja,  dagen överhuvudtaget har i alla fall varit väldigt lyckad, och jag har haft himla trevligt! :) I stan hittade jag vad jag sökte (utom iPod-laddare, som var slut) och Glassfabriken var lika underbart gott som alltid. För mig blev det självklart en bägare med favoritsmakerna Viol och Vit Choklad; undrar om jag någonsin kommer att prova några andra av deras 27 smaker? ;)

Nu ska jag kolla One Tree Hill och sörpla hallonsmoothie,
 so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0