Don't let it get to you

I dag är en sån där dag som jag egentligen skulle ha gått hem, dragit täcket över huvudet och käkat godis resten av dagen. Om det inte vore för min hälsomånad. Och för mitt samvete som så lätt blir dåligt när jag gör något som inte riktigt är okej. Men annars! Usch och fy vilken dåligdag jag haft, men jag tänkte inte besvära er med mina kalgomål - det blir så negativt då.  Istället ska jag laga mat för att sedan dränka mina sorger i lite One Tree Hill och tycka synd om mig själv.

Hao de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, såna dagar gillar vi inte... :( Min dag har heller inte varit super, så sitter och surar vid datorn med musik och fixar på en design. :P <3

2009-05-13 @ 18:51:46
Postat av: Yowhanna

Sv"Check": Kul att du gillar den nya designen och ännu gladare blev jag över din andra kommentar! Du är minst lika vacker :) <3

2009-05-14 @ 20:09:36
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0