La voix

Wohoo, min storfavorit vann! :D Höhö, jag behöver kanske inte säga vad det är jag syftar på? Melodifestivalen, så klart... Förvisso såg jag aldrig själva programmet (inte hemma förrän ganska nyligen), men ända sedan jag såg Marlena Ernman här i Malmö för ett par veckor sen har jag hållit stenhårt på henne. Hoppas nu det går hem i resten av världen också!   

Dagens dag har varit fullspäckad och känts lång, fast på ett bra sätt. Det började i morse med lite stall för att rida Esther, och sedan väntade stan med pappa. Det var supermysigt, vi var där ganska länge och både klänning (bild) samt 4 böcker inhandlades. Sedan tog jag mig till Kronprinsen för att invänta Freddie & Erika som jag sedan spenderade kvällen med. Först bowling och sedan mat på Mongolian Barbeque vilket var mycket trevligt & gott!

För tillfället sitter jag och lyssnar på La Voix om och om igen, men något säger mig att jag borde göra något vettigare med mitt liv. Hm. Just det.

Godernatten!


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Jättefin klänning!

2009-03-15 @ 01:13:20
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: tove

Gillade klänningen !

2009-03-16 @ 08:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0