May it be.

Hey, våren! Var tog du vägen? Jag hade ju precis börjat hoppas på dig, med sol och 8 grader och allt, och så kommer det en massa snö! Lurendrejeri, är vad jag kallar det. Baah.

Lika grå och trist som vädret har jag känt mig i dag, kroppen blev bara segare och segare ju längre in på dagen vi kom. Historielektionen var en enda stor kamp emot ögonen som bara ville stänga sig, och så fort jag kom innan för dörren (efter en minst sagt uppfriskande cykeltur i motvind blötsnöstorm) var det sängen för power nap som gällde. Det gjorde susen ska jag säga, och sedan var jag mitt vanliga lite småspeedade jag igen. Detta resulterade i att jag fick för mig att rida utan sadel på lektionen, jag kände liksom att jag behövde lite extra motion och blev ensam om den saken. Det var inte såå fasligt jobbigt faktiskt, men jag ser inte fram emot morgondagens träningsvärk! Mysigt var det i alla fall, och PC var riktigt fin i dag! :')

I morgon är det äntligen fredag och helg ska bli riktigt skönt just nu känner jag. Även om vi inte gör sådär förfärligt mycket i skolan behövs det en paus, och framförallt lite sömn. ;) Planerna ser ut som så att jag ska gå på bio med pappa i morgon kväll ("Män som hatar kvinnor", gissa om jag har längtat!), på lördag ska jag rida Esther på förmiddagen, sedan stan med pappa och på kvällen vankas bowling & restaurang med Freddie och Erika (födelsedagspresent). På söndag ska jag sova, jogga, plugga lite och så är det planerat fika & umgänge med min Johanna. En del att stå i med andra ord, men det gillar jag!

Nä, nu ska jag släcka ner och sova lite i stället.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: nicole

HALLÅ! Melodifestivalen dååe? Du måste spela in ;)

2009-03-12 @ 23:05:32
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I

haha, ska jobba på saken! ;D

2009-03-13 @ 12:30:25
Postat av: Yowhanna

Vi ska fika på sööööndag, vi ska fika på söööndag! :D

2009-03-15 @ 00:40:28
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0