Koladator.

Vet ni vad som stör mig?

-   När datorn helt plötsligt bestämmer sig för att gå in i en fas då det är helt otänkbart att samarbeta och allting bara går så seeeeeeeegt.

-   Att vi människor(och då inkluderar jag mig själv) hela tiden tycks söka efter bekräftelse
 
-   Att Johnny Depp kan få 493 miljoner kr om han sätter på sig pirathatten igen, när dessa pengar istället hade kunnat användas till forskning om olika sjukdomar, mätta hungriga magar, rädda oskyldiga varelser eller förbättra miljön. Bland annat. Klyschigt tänkande, jag vet, men det är inte mindre sant för det. 

-   Självgoda människor som "diskuterar" = säger vad de tycker och sedan skiter i att lyssna på vad personen de pratar med har att säga.
 
-   Fega personer som inte vågar stå för vad de tycker.

-   Att min History-essay skulle kunna vara klar vid det här laget, om jag inte blivit så jäkla distraherad av annat det vill säga. Focus! (fast för övrigt går det faktiskt ganska bra på den fronten)

Det var vad jag hade att säga, ursäkta om jag förstörde er angenäma afton. Ni kan ju alltid låta den förgyllas igen genom att kolla på lite klipp med Johan Glans på youtube - han är bara underbar!

Kommentarer
Postat av: tove

Jag kmr nog slå i sönder min data snart , eventuellt radera elias alla jädra filmer som gör att det tog ungefär 10 sega min att skriva den kommentaren (Y) dock kommer elias döda mig om jag raderar hans filmer , hmppf värt att fundera på ändå :)

2009-03-31 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0