Immunförsvar anropas

Jag har gått och blivit förkyld. Igen. Halsen värker och kroppen är trött, att cykla till & från skolan är dubbelt så jobbigt som vanligt och joggning är inte att tänka på. Baah! Det här är inte likt mig; jag brukar bli förkyld si sådär en gång i kvartalet som mest, och nu är jag inne på andra gången inom loppet av en månad. Humpf, vad är det här? Ålderstecken? Haha, 17 år och fysiken börjar redan tryta, låter lovande? xD

Om jag nu skulle råka bli mera sjukling (händer inte) kan jag i alla fall trösta mig med att jag inte missar nått speciellt i skolan, såvitt jag vet nu i alla fall. I dag avklarades det stora, fasade idrottsprovet vilket överraskade mig positivt och gick bättre än jag vågat hoppas. Nu har jag ju inte resultatet, men det kändes i alla fall överkomligt så vi får hoppas att det räcker till att behålla mitt goda betyg stadigt. :) 

Nu ska jag fortsätta spana efter vårkläder & skor på internet (även om jag planerar att köpa ungefär allt i Italia), och sen blir det nog lite OTH följt av ER tillsammans med mamma (har man följt det sen man var 10 finns det ingen återvändo).

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Krya på dig sjukling! Du måste bli frisk snart! <3

2009-03-10 @ 17:34:42
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, myself and I

Man tackar, och jag jobbar för fullt för att uppfylla damens krav! Nåja, så sjuk är jag inte; lite rethosta kvar bara :)

2009-03-10 @ 20:14:52
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0