Heavy

I dag går jag i skolan inte mindre än 9,5 timmar. Just det, 9,5 timmar. 8.10 - 17-40, det kallar jag mardröm! När dagen dessutom innehåller dubbelmatte samt företagsekonomi känns inte begravningskistan långt borta, men det ska nog gå i alla fall. Dessutom har jag ju delvis orsakat det själv eftersom jag valt de kurser jag valt, men ändå... Baah, det får nog bli en tur bort till Köpenhamnskonditoriet under eftermiddagen och se om där finns något som kan hjälpa till att hålla humöret uppe. I don't doubt it! :D


P.S; Jag bara måste rapportera senaste vårtecknet; I går visade termometern 10,5 grader och när jag var ute och joggade efter skolan stötte jag på både fru Nyckelpiga och familjen Flugsvärm. Riktigt varmt var det att springa i solen också, men det doftade underbart grönt över allt. Åh, jag blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0