Success

Wohoo, kan ni tanka er att jag minsann fatt tag pa en liten dator har borta oxa, min kara faster m. familj har varsin sa det var inte helt svart. Vi kom i alla fall fram igar vid 4-tiden (= 10 pa kvallen for oss) efter en lang men inte vidare trakig flygresa ( tio filmer, en bra deckare, Suduko, godis och herr iPod var gott sallskap) och allt gick valdigt smidigt faktiskt. Ovanligt for att vara USA...:P Da blev det i alla fall till att bli hemskjutsade av faster min, och sedan at vi middag & forsokte halla oss vakna sa lange som mojligt. Vid halv nio gav vi dock upp och somnade som grisar i vara skona sangar. Hela 11 timmars somn fick jag nog i natt, harligt!

Dagens dag borjade med frukost hos rektorn for Emmas skola - tydligen nan tradition att alla "senior graduates" med familjer kommer hem till rektorn och ater frukost nagra dagar innan ceremonin. Det var ganska trevligt med mkt god mat, och mycket snackande amerikaner. Efter detta begav vi oss ut pa forsta shoppingturen, denna gang till Wheaton Shoppingtown och Columbia Mall. Jag har under dagen shoppat loss pa Forever 21, som finns ungefar som Gina Tricot har. Helt underbart da jag tidigare bara vagat kika pa Internethemsidan med alla sota klader. Har ar allt sjukt billigt, och jag fick en cocktailklanning, en oversized troja, en t-shirt, en kjol och ett halsband for typ 55 dollar (450 kr?). I'm lovin it! Ett par sota hogklackade sandaler samt ett par solglasogon fick oxa aka med hem, aven det mycket billigt. 

Nu ikvall var vi och at pa The Melting Pot, en fondueresturang som Emma tycker om. Det blev ostfondue till forratt, kottfondue till huvudratt och underbar chokladfondue till efterratt. Man fick mixa vad man ville sjalv med allt, och min efterratt med halften vit och halften mork choklad i vilken jag doppade jordgubbar, brownies och marshmallows blev oslagbar. Gissa vem som rullade ut genom dorren? x)

I morgon ska vi ata frukost pa "The Original House of American Pancakes" (jag kanner verkligen hur halsolivet flodar!) for att sedan fortsatta till Georgetown o kolla runt lite. Pa kvallen blir det poolparty hos Emmas kompis (har ar 28-30 grader varmt & fuktigt) tror jag visst, eller kanske var det pa lordag? Mja, vi far se hur det blir. 

Nu har ni fatt hora att jag lever & har det bra i alla fall, det var val trevligt? :p Vi kanske hors nan mer dag, annars aterkommer jag pa onsdag igen. 

Kisskiss!  

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Omg, vad jag saknar dig! :D Härligt att du verkar ha det underbart där borta! <3

2009-06-05 @ 10:12:58
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: tove

Hoppas du får det riktigt trevligt o man är inte lite avis heller här borta !! :)

2009-06-05 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0