Sommarfavoriter

Förresten så måste jag bara passa på att tipsa om ett nytt lunchställe jag blivit lite kär i. Käkade lunch med finaste Johanna på Café Next Door (ligger på Spångatan) i går, supertrevligt! Vi åt grillad kycklingfilé med färskpotatissallad, och det inklusive dricka gick på endast 59 kronor. Rekommenderas alltså varmt, liksom Espresso House's Frapino om ni inte redan provat den. Testade en i smaken Mocha när jag fikade med Åsa efter jobbet i dag, mygod vad gott det var! Lite sommartips från mig alltså :) 


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Jag träffade Åsa på Centralen efter eran fika :) Mucho trevligt!

2009-06-25 @ 13:15:33
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: tove

Tror jag o sara glömde tacka för du fixa in oss gratis så ett jättestort tack! :D

2009-06-26 @ 23:46:10
Postat av: Mikaela :)

Tove; Nemas problemas! :D säg till om ni blir sugna på Måns Zelmerlöw också, för det verkar det inte vara någon annan som är...xD

2009-06-28 @ 23:19:34
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0