Survivor

Aj. Min rygg skiftar för tillfället i rött och brunt. Mest rött dessvärre, och därav aj-et. Fast det är faktiskt inte så illa som det skulle kunna vara, men får man en chans att tycka lite synd om sig själv så är det väl dumt att missa den?! Dessutom ligger min plånbok nere i Smyge, min mage kurrar, och jag har i helgen fått känna på pollenallergi för första gången. Förskräckligt vad det är synd om mig!  Mja, fast när jag tänker efter så är det nog inte så förfärligt i alla fall. Det finns ju ändå solkräm, föräldrar, mat och allergitabletter att försvara sig med. I will survive!

De senaste 48 timmarna har mestadels spenderats i solen, som ni kanske förstår. Jag känner att jag inte fått så mycket av den varan hittills under sommarlovet, så när jag väl blir ledig från jobbet är jag inte sen att göra en djupdykning i solstolen. I havet har jag också gjort diverse djupdykningar, och vattentemperaturen har klättrat upp mot hela 20 grader! Underbart! 

Jag planerar att fortsätta med dessa aktiviteter även i morgon (dock iklädd solkräm) då jag, Elina o Nette styr kosan mot Skanör för att utnyttja den fina stranden som finns där. Jag är ledig tack vare att jag jobbade förra helgen, så nu får vi bara hålla alla tummar vi kan hitta för att det fina vädret håller i sig till i morgon med :)

För övrigt har det väl inte hänt så förfärligt mycket sedan sist tror jag. Jobbade kväll i I fredags då både Maia Hirasawa och LaLeh spelade, det var rena nöjet! Att få träffa & lyssna på en idol (Maia) och dessutom få dubbelt så mycket betalt för kalaset är inte helt fel, och det var en ytterst trevlig kväll.

I går flög jag i väg på fest i Anderslöv tillsammans med fina Nette, och även det blev en trevlig kväll. De är ganska trevliga ändå, de där lantisarna... (förlåt)  

Äsch, nu ska jag gå och mätta min kurrande mage med lite nattamat och sedan försöka sova lite. Med tanke på att det inte ens är 12 timmar sedan jag gick upp (jag var trött, okej?) så finns det risk för diverse komplikationer, men morgondagen blir väl å andra sidan inte så förfärligt ansträngande heller. Återigen; I will survive!

    

 

Kommentarer
Postat av: tove

Maia var riktigt bra :D

2009-06-30 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0