June

Ååh, i dag är det sommar på riktigt! Inte bara praktiskt, utan teoretiskt sett också. Som vi har längtat!

På tal om sommar så såg jag precis att det kommit en ny smak av Marabou, med jordgubbsbitar i. Låter onekligen gott, men samtidigt kan det vara väldigt äckligt också. Hmm, något att testa kanske? Tror jag ska köpa en och ta med till USA-folket, så kan man ju alltid hoppas på att de bjuder...;)

För tillfället sitter jag i skolan och avslutar min engelskuppsats samt pluggar inför matte C-provet jag har i morgon. Ska träffa Elina om en halvtimme för att gå och fika på ett ställe som heter Melvins som skulle ligga kring Fridhem och vara väldigt bra. Mja, de har varor från Olof Viktors, så bara genom det har de många pluspoäng hos mig! Det bli roligt att testa. :)

Ikväll ska jag äta middag på Jensens tillsammans med hela gamla flöjtgänget. Jag och Siri planerar inte fortsätta i höst så vi tänkte ha det här som en liten avslutning. Vi har dragit dit Elin som slutade för två år sedan också, ska bli riktigt kul att äntligen vara alla fem igen!

Nix, nu ska jag återgå till Pythagoras värld...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: tove

Marabou med jordgubbar låter mkt gott ! :D

2009-06-02 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0