Intresseklubben sprängs av överbelastning

Damn, vad varmt det har varit i dag! Jag skulle inte bli förvånad om det plötsligt började pysa ur öronen på mig p.g.a överhettning...x) Jobbet var jobbigt och varmt, men förmiddagen var rolig. Jag och Jesper cyklade runt i Malmö centrum för att lämna av broschyrer på diverse hotell, och jag kan ju säga att min och Nettes vingliga cykeltur till festen i lördags har fått en konkurrent i tävlingen "roligaste cykelturen"... Gosh, vad vi gjorde bort oss, men fy vad kul vi hade!

Nu ska jag sova sött för att förhoppningvis vara lite mer utvilad på jobbet i morron. På kvällen blir det restaurang i Västra Hamnen med kusinvitaminer, trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0