Fabulous

Jag har kopt en studentklanning. Yep, ni laste ratt. En studentklanning. Nastan ett ar i forvag. Men det gick bara inte att sta emot, den var sa vacker. Den var benvit. Den var av linne. Den var knalang. Den var i tubmodell. Den var perfekt. Att den dessutom blev min till det ringa priset av 39 dollar (250-300 kr) var bara annu trevligare, och nu ar saken alltsa klar. Pa samma stalle hittade jag underbar klanning nummer tva, och har snackar vi Underbar med stort U. Den ar i ungefar samma stil som studentklanningen, knalang tubmodell av linnetyg och sa har den stora roda o gra blommor pa sig. Supersot, och dessutom billig (ca 300 kr har med). Jag kan val bara saga sa mycket som att det inte langre finns nagon tvivlel om vad jag ska ha pa mig pa skolavslutningen pa fredag. Wonderful!

Det var alltsa dagens fynd, och tillaggas kan en partytop fran Benetton, ett par sandaler samt en supersnygg bikini i bandeaumodell. I'm lovin it! Daremot ar jag inte fullt sa fortjust i min jetlag som fortfarande haller i sig, antagligen kommer jag ha vant mig lagom tills det ar dags att aka hem. Mjush. Att bli trott vid 21 och vakna pigg vid 7 ar inte riktigt min melodi. Na, ikvall ska jag minsann halla mig vaken till 11. Sa det sa.


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Puss på dig min saknade kompis! :D Du är med på att jag följer med till Smyge? :) <3

2009-06-07 @ 14:51:31
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: nicole

hahah och jag som tyckte det va tidigt att köpa studentklänning när vi ska till australien ;) hahah mja, det kanske inte var så tidigt trots allt! Ha det superbra, snart ska jag till skolan men det bryr väl inte du dig om eftersom du förmodligen ligger och sover redan:) haha ;)puss

2009-06-08 @ 08:53:59
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: tove

Hahah men det är bra med studentklänning tidigt o i USA då ingen kommer ha samma, lr chansen är ganska liten iaf xD

2009-06-08 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0