Expectations

Hmpf. Nu är jag sur. På solen. Solen, den fegisen som inte vågat visa sig helt mer än två - tre dagar den här veckan. Nähä, den har gömt sig väl bakom vita/gråa, tussiga moln som till och med kastat vatten på oss i bland. Fy sjutton. Som tur var finns det ju saker att göra trots att himlen är vit i stället för blå, och jag är lycklig för att jag fick sola i måndags & fredags i alla fall. Sedan måste jag stoltsera med att säga att jag faktiskt badat alla dagar i alla fall, minst en gång om dagen. Det har varit allt från 17-20 grader i vattnet och det är ju faktiskt helt acceptabelt. :)

Nu är jag hemma för gott höll jag på att säga, men där ljög jag visst. I morgon är det AW och ridläger med Marie som gäller, trevligt nog. Ska bli grymt kul! :D Till Smyge ska jag i alla fall inte mer på ett tag (vad jag vet) - två veckor i sträck får räcka och det ska bli skönt att ha de två sista (hemska tanke) sommarlovsveckorna på hemmaplan!

Under den gångna veckan har väl inte sådär förfärligt mycket hänt, bortsett från Sahars 18 års-fest i fredags. Jag och Elina gjorde sällskap dit och det blev en riktigt trevlig kväll med massor av gamla vänner som jag inte träffat på ett tag. Killkompisar från högstadiet, konfirmationsfolk, festfolk, saknade Bladinsmänniskor också självklart en massa nya personer. Bortsett från lite jobbiga situationer på slutet var det en sjukt lyckad kväll, och jag hoppas att resten löser sig när jag pratat med personerna i fråga. Shit happens, life goes on!

Nu ska jag fixa & trixa lite, och i kväll blir det Harry Potter-bio med Elina. Jag älskade boken, har hört bra om filmen men samtidigt tyckte Nicole att den var dålig, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Ska bli himla roligt att se den i alla fall tycker jag, och oddsen för att jag ska gilla den är ganska höga tror jag. On vivra, on verra!


Kommentarer
Postat av: nicole

Oddsen är väldigt stora att du gillar filmen eftersom jag är den enda personen jag hört som inte gillat den ;). <3

2009-07-26 @ 21:26:11
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filmen e helt OK! Ha så kul på AW. ;p

2009-07-27 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0