Magamalah

Regel nummer 1: Drick inte kaffe efter kl. 8 på kvällen om du heter Mikaela.
Själv stred jag ju lättsamt mot denna regel i går kväll och beställde glatt in en Cappucino på restaurangen vid halv elva-snåret. Ungefär halvvägs in på den insåg jag att det inte var mitt smartaste drag, men då var det ju liksom lite försent. Gissa vem som låg vaken till halv fyra i natt och fick  komma en timme senare till jobbet i förmiddags? Duktig idiot.

Regel nummer 2: Håll alltid koll på var du har dina fötter & tår, inte minst när du heter Mikaela och ska putta igen en grind som väger ett par ton, och dessutom har gladiatorsandaler på dig. Annars kan det lätt sluta med en avsliten nagel och  blod. Yippiyay!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Åh fy fan.. x[ Krya på tån! <3

2009-07-02 @ 18:47:03
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Amanda W

Hmm...varför låter det där med tån som något jag lätt skulle kunna göra? Tkr synd om dig i vilkt fall, hoppas tån läker. =)

2009-07-05 @ 09:55:43
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0