You make me live.

Eftermiddagen med Johanna var precis så underbar som tänkt, gud vad mysigt vi hade! Det var hur länge som helst sen vi sågs, så vi hade mycket att prata om! Jag trivs verkligen ihop med den människan, när jag är med henne känner jag mig liksom alltid glad och ungefär allt kan bli roligt i fall det inkluderar Johanna. Lite lustigt ändå att man kan passa så bra ihop med en helt annan person, men det känner jag verkligen att jag gör och det är en väldigt bra känsla. Jag tycker om dig!

Fikade gjorde vi självklart på Espresso House, andra alternativ existerar liksom inte när det gäller oss. Det blev en stor kopp te som jag längtat efter hela dagen, och till det åt jag en fullkorns-scones med cream cheese. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och så blev vi lite sentimentala vid tanken på alla underbara Lanzarote-minnen. Gode gud, vad jag saknar den veckan. Jag skulle offra mycket för att få uppleva det igen, så fruktansvärt bra vi hade det! Vi får väl försöka ordna något i år också...? :D 

Vi gick självklart en del på stan också, jag skulle mest leta efter present till Nicole som fyller 18 år på tisdag! Det hittade jag, men även fodral till herr iPod samt en skjortklänning som jag kärade ner mig i fick följa med hem. Impulsköp? Ja. Nöjd? Mycket. Den blir härlig nu till våren tror jag, färgglad och fin är den :) 

I morgon ska jag ut på tävling med Heléne och Boel och på eftermiddagen ska jag mysa runt lite med Esther, skritta ut en runda kanske? Kvällen är ännu lite osäker, jag är sjukligt biosugen men det verkar ingen annan vara. xD Nette hade något på gång ute hos sig, så jag kanske tittar ut dit och har lite kul. Som fransmännen säger; on vivra, on verra!

Kommentarer
Postat av: nicole

ohh present till mig låter bra :) jag gillar presenter. Jag ska ha tjejmiddag/fest på fredag och du är självklart bjuden (vet inte om jag sagt det innan). Men men vi pratar mer om det på måndag :) puss

2009-01-31 @ 00:08:22
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, jag tyckte mig höra ryktas om det :) Ska bli superskoj! :D

2009-01-31 @ 18:20:34
Postat av: Yowhanna

<3!

2009-02-01 @ 11:51:04
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0