Try.

Viljan att strunta i allt och gå hem för att krypa ner under täcket har sällan varit så stark som i dag. Jag kom dock på bättre tankar efter hand, och vips så hade jag genomlevt hela skoldagen ändå. Jag kan väl inte direkt kalla det roligt, men det gick i alla fall och skolmaten var god, höhö. Matten är fortfarande ett enda stort virrvarr av formler som jag är osäker på, men det klarnade a tiny bit i dag i alla fall. Så får vi hoppas att resten klarar upp sig till provet på tisdag. Gulp.

Nej, nu går jag och herr iPod och lägger oss.
Gokväll!


Kommentarer
Postat av: tove

Hehe, jag kunde inte övervinna känslan av att gå lägga mig så det var så det fick bli ! Tur man har en mamma som förstår :) Sov sedan från 7-13 , förstår inte hur men skönt var det^^, (det är nu du ska bli avundsjuk o önskat att du vore mig) & Jag är inte ett dugg trött för tillfället, höhö.

2009-01-28 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0