Jag går bananer.

Gaaah! Jag blir galen! iTunes. iPod. Krångligt. Fattar inte. Jag tyckte ju då att jag varit riktigt duktig i går kväll som lyckats lägga in alla låtar från min gamla mp3 till herr iPod. Nu i kväll tänkte jag bara komplettera den samlingen med ett trettiotal låtar som jag inte fått plats med på den gamla. Var inte helt säker på hur man gjorde, men Cissi tipsade om att skapa en låtlista med de låtar jag ville lägga till. Sagt och gjort, så långt kom jag. Det var bara det att när jag skulle lägga över denna lilla låtlista till de andra låtarna på herr iPod så byttes de liksom ut, så att alla låtar jag la in i går försvann och ersattes av detta fåtal låtar som fanns på låtlistan. Hur gör man då?
 
Det sutade med att jag fick föra över heeela stora musikbiblioteket (inkluderandes Jakobs dåliga Winnerbäck- musik och annat kul) till stackars herr iPod, och nu är han alltså alldeles full av musik som jag inte vill ha. Hmm. Något säger mig att det får bli ett rejält snack med Cissi, Sara och andra iPod-ägare i skolan i morgon, för så här kan vi inte ha det!
 
Sådana här små irritationsmoment har kantat min dag lite i dag, inte helt trevligt. Trots det har det varit en ganska bra dag, man kan ju inte låta allt förstöra ens humör hela tiden! ;) Skolmåndag innebär som bekant endast två lektioner, och efter detta gav jag mig ut på en joggingrunda vilket gick mycket bra (även om också denna innehöll irritationer :P). Sedan blev det lite matte B-plugg (jag fattar inte) och så var det min tur att laga middag. Jag improviserade ihop en ny maträtt; tacosgratäng med nachochips. Inte det nyttigaste som går att hitta kanske, men det var riktigt gott och uppskattades av alla!   

Nu har jag precis pluggat lite till mitt kommande franskprov, vilket nog ska gå bra. Jag har dock väldigt höga krav på mig själv i det ämnet, så jag blir rejält sur i fall det inte skulle gå bra. På mig själv då. Härligt! Oj, där var jag visst ironisk igen. Jag skulle ju sluta med sånt...

Äsch, nu går jag och läser lite i stället.

À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0