Eight days a week.

Puh. Äntligen har jag landat här hemma igen, efter nästan 10 timmars utevistelse i sträck. Man blir rätt trött av mycket frisk luft, men härligt är det!

Dagen började tidigt då jag åkte med ut på tävling. Det var trevligt, och de blev placerade i ena klassen. På väg hem stannade vi till på Max för lunch, det var nog bland det godaste jag ätit på länge! Må ha en hel del att göra med att vi var frusna och vrålhungriga, men själva maten var tiptop den också så det lär jag nog besöka fler gånger :)

När vi kom hem igen fixade jag med Mini lite och sedan blev det en supermysig eftermiddag med Esther. Först red jag fram ute på galoppbanan, sedan jobbade vi dressyr i ridhuset ett tag och så skrittade jag ut en sväng på gatorna med Oliva & Patrick. Härligt att vara lite självständig och ett helt stort ridhus för sig själv tackar man ju inte nej till ^^ Jag är verkligen glad att jag hittat och fått chansen! :)

Nä, nu går ögonen snart i kors på mig, så jag tror jag ska gå och äta lite middag och sedan vila ut ordentligt. I morgon ska jag verkligen bara sova tills kroppen tycker att det räcker, det känns som om det behövs. Sen är det ju bara två veckor kvar, och vips så är det sportlov! :D

À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0