Bloggdesign.

Jag har blivit inspirerad av andra bloggare, och nu vill jag ha ny design på min blogg som känns ganska tråkig. Problemet är bara att jag har kunskaper som en treårig elefant när det kommer till att göra headers, fixa färger och annat nödvändigt. Det tog mig ett tag att överhuvudtaget fundera ut hur man byter färg på text osv för att få till den här enkla designen, så jag känner inte riktigt att jag vill ge mig in på mer avancerad mark. Med andra ord; är det någon kunnig människa därute som känner för att hjälpa en vilsen stackars liten flicka som mig? Belöningen blir... kvalitetstid med Mikaela? Och så en massa ära och beröm, så klart :D

Kommentarer
Postat av: nicole

cissis kompis gjorde min så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.. Haha, känn dig inte ensam jag kan inte heller ngt om kodning och sånt skit!<3

2009-01-17 @ 10:31:36
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Jag kan hjälpa dig :D <3

2009-01-17 @ 13:55:54
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, myself and I.

Det låter massa bra :D <3

2009-01-18 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0