Gimme gimme

Jag vill ha sommar. Sommar, sol, värme, grönska, ledighet och minnen. Ledighet har jag ju redan för tillfället, men det är liksom de andra bitarna som saknas. Jag satt nyligen och bläddrade genom lite härliga bilder som tagits med Johanna vid sommarstugan nere i vackra Smyge och då drabbades jag bara av en sådan oerhörd dubbellängtan (en efter sommaren, en efter Johanna). Jag vill tillbaka till de där ögonblicken, de fina dagarna och de härliga skratten. Nog för att det är lite mysigt med vintersol och snö också, men jag börjar känna att det räcker nu. Jag vill spola fram tiden och möta sommaren, nu!


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Då tycker jag att vi möter sommaren tillsammans! :D

2009-02-22 @ 21:04:05
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0