Indications

Det är vår i luften! Solen skiner (sken) och strålarna värmde riktigt behagligt, luften är (var) hyfsat mild och i dag fick vi syn på de första snödropparna. Woho, det går åt rätt håll!

Detta firade jag med att ta ett steg längre i min övningkörning; i dag har jag nämligen kört på en 50/70-väg in genom Kvarnby samt kört från MR och hem. Inga långa sträckor, men 4 farthinder och annan trafik räcker gott och väl för min del; jag har ju trots allt bara hållt mig till Ollebo industriområde, där allt är platt, tomt och stilla, förut.  

I Kvarnby hälsade vi så klart på finaste, och det kändes faktiskt inte alls så illa som jag hade trott att det skulle göra. Han var glad och lerig, och vi snackade en hel del med Johanna om hur det ska bli också. Känns ändå bra nu, även om tiden innan själva saken händer lär bli deppig o hemsk. Men, som någon smart människa en gång sa; What doesn't kill you, only makes you stronger. Vi får väl hoppas att det gäller  även för min del i det här fallet. Fina killen! <3

Annars har helgen varit bara bra, och tankarna har varit hyfsat lätta att styra. Nicoles 18-årsfest i fredags var jättetrevlig, jag vill också bli 18! Eller, det vill jag nog egentligen inte. Då måste man ju börja ta ansvar för sitt liv... Låter jobbigt.

I går var det som sagt mat & bio med Nette & Öli. Vi såg Benjamin Button's otroliga liv som var helt sjukt bra! Trots sina 2 timmar och 46 minuter blev den aldrig tråkig, det hände nya saker hela tiden. Rekommenderas varmt att se, med andra ord!

Nu ska jag börja jobba på en uppsats med titeln How big should Europe get? Förslag, anyone?

Gokväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0