Schlager.

Nu har jag sett mitt första hela melodifestival-program det här året! Eller, inte riktigt program, mera live och lite på låtsas. Ni fattar va? Öhum, har i alla fall varit på genrepet inför morgondagens melodifestival här i Malmö där allt skulle vara som om det vore lördag kväll. Mamma ringde i eftermiddags och meddelade att hon fått gratis biljetter via jobbet, och jag tackar inte nej till ett besök på den nya fina Arenan! Jag blev positivt överraskad både vad gäller arena, bidrag, programledare (Petra Mede kan faktiskt vara bra!) och stämning. Riktigt härligt var det, och jag har redan bidrag nr 4 och nr 8 som favorit :) Egentligen är det inget för mig över huvudtaget, jag fixar inte riktigt trum-maskinen och den tjatiga musiken, men i kväll blev jag som sagt positivt överraskad :)

Resten av dagen har inte varit allt för dum den heller, trots att den har kantats lite av dåligt självförtroende samt prestationsångest sedan i går. Aldrig blir man nöjd! x) Har i alla fall tagit tag i den där fruktansvärt dåliga läraren och vi ska ta upp saken med vår käre mentor på tisdag. Exciting stuff...

I morgon planerar jag att sova, kolla OTH (säsong 2 inlånad), jogga, äta tårta (släktkalas för mamma) och på kvällen blir det finmiddag på Bloom med la familia. Vendel @ Sturehof var planerad, men dom hade inte plats för oss. Buhu. Det blir nog trevligt i alla fall, och nu ska jag krypa ner i sängen för att påbörja mitt OTH-maraton tillsammans med mina Mentos. Trevligt värre!

Godernatten!



Kommentarer
Postat av: nicole

ohh så avundsjuk jag blir! Både melodifestivalen och Blooms! + att jag också håller med att Mede va rolig!

2009-03-01 @ 21:04:14
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

äntligen någon som håller med mig :D

2009-03-01 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0