Logblog.

Det är ganska intressant att sitta och fibbla med någonting i flera timmar för att sedan komma fram till att man inte har en aning om vad det är för något. Nu tänker jag då mest på logaritmer, som vi håller på med i matte C för tillfället. Jag kan räkna ut talen och vet metoderna, men jag har inte en jäkla aning om vad en logaritm är. Men det behöver vi tydligen inte veta, för som vår lärare säger; "It's magic!". Hmpf, jag gillar inte magic.

Äsch, nu ska jag fortsätta till historielektion och i eftermiddag blir det lärarsamtal med mamma för att höra om mina betyg m.m. Spännande, fast lite läskigt när det kommer till vissa ämnen. Men det blir nog bra! :) Efter detta bär det vidare till älskling för besök, och sen blir det middag på McDonald's; köket får sin sista tillputsning i dag och är ej tillgängligt förrän i morgon kväll. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0