Good morning sunshine

Att vakna med solen skinandes i ögonen och fågelkvitter utanför är inte helt dumt ska jag säga. Att vakna och veta att man har en hel, lång, skön veckas ledighet framför sig är inte heller fel. Att vakna i dag var helt enkelt inte så dumt, för att sammanfatta det hela.

I dag är det Alla hjärtans dag, även kallad Alla depressioners dag. Så tyckte jag också för ett år sedan, men i år har jag bestämt mig för att hoppa över den pessimismen. Det är ju trots allt bara mitt eget fel (?) och problem (?) och jag trivs riktigt bra som det är nu. Många underbara vänner och härlig familj som jag älskar över allt annat, vete sjutton om det skulle få plats med mycket mer just nu. Nä, lev livet levandes och ta vara på det du har i stället för att sitta och vara bitter för allt du inte har, säger jag! (Ja, jag vet att det låter lättare än det är och att jag inte lever upp till det där själv alla gånger. Självklart får man känna sig lite nere och beklaga sig ibland, men ni förstår kanske vart jag vill komma?)


Nähä hörni, nu ska jag lämna datorns värld och gå ut för att njuta av det underbara vädret i stället! Ska träffa Marie på MR om ca en timme och sedan blir det Dackan & Balder för hela slanten. Rida ut vore inte helt fel i dag tycker jag, men vi får se hur det blir... :)

Kram på er, ha en underbar dag! 

                                  

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller med dig.:) Ha en bra dag!

2009-02-14 @ 11:54:42
URL: http://karinwingren.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du är så himla härlig Mikaela, vet du om det!? Så himla underbart med all positiv energi, du har ingen aning om hur mycket det hjälper mig. Föresten, vill du bli min mailvän? Jag har tappat bort din adress så du kan väl skriva den på min blogg. :-)

Kramar <3

2009-02-14 @ 13:29:34
Postat av: tove

Jag & Hanna tillbringade hela dagen i Kvarnby, stod o pysslade med Cliff ute i solskenet när han fick beta (: Var riktigt skönt förutom när han drog iväg med mig, fick äran att sitta o hålla honom. Haha ^^,

Solsken är riktigt bra ! :D

2009-02-15 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0