Turning point

Idag hände det. I dag vände det. (jag börjar redan träna på julrimmen här...) I dag lyftes flera tyngder från mina axlar, och plötsligt kändes livet så mycket lättare igen. Ingredienserna som behövdes var; ett styck jättelyckat matteprov (vilket totalt tar bort pressen inför nationella nu, eftersom jag ändå får ett betyg som jag inte ens vågat drömma om förut, oavsett hur jag presterar där), två styck flyttade religionsprov, en styck flyttad engelskuppsats och så en massa stöd från underbara människor så klart. Dessa ingredienser blandades ihop under dagen, och nu känns det bara så väldigt skönt alltihopa. Det är fortfarande mycket som ska göras och klaras av, men nu är det i alla fall lite mer jämnt utdelat vilket känns väldigt skönt då det skapar helt nya möjligheter. Allting känns plötsligt så möjligt igen!

Happyface blev det av mig tillslut alltså, och deppandet är long gone, hoppas jag i alla fall. Nu ska jag satsa, göra så gott jag kan och njuta ordentligt av julen och alla förberedelser. Tvillingarna Stress och Press får lägga sig och sova i något hörn så länge, för jag är rejält trött på dem med alla sina upptåg. Jullovet, here I come! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! =D

2009-12-03 @ 21:21:39
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0