I'm dreaming of a white Christmas...

LLL. Lycklig, lättad och längtansfull. Pourquoi? Jullov, jullov, jullov!!! Kan ni fatta det? Nej, inte jag heller.

Okej, jag har faktiskt inte jullov officiellt förrän i morgon vid 12-snåret, men det är inte det som räknas. Vad som räknas att allt det jobbiga är slut för det här året; läxorna, proven, uppsatserna, you name it! De betyg jag fått i år är jag mer än nöjd med, och det är så sjukligt skönt att det bara är en termin kvar nu. Det kommer inte att bli lätt, men sedan är det i alla fall slut. Forever.

Som kronan på verket har herr Vinter skänkt mig lite extra lycka genom att ge oss en massa snöande hela dagen. Nu på kvällen har det börjat lägga sig på marken också, och jag hoppas innerligt på en vit jul! Eller, åtminstone några vita dagar...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0