Här och där

Jag tycker inte om Spotify.
Ash, där ljög jag. Jag tycker massa om Spotify. Vad som däremot ogillas är deras enerverande reklaminslag som kommer och stör mig mitt i min Melissa Horn-terapi. Just när man sitter där och njuter som bäst och känner hur bra allt är så kommer det en liten jäkel och pratar om att jag ska köpa någon hittepå-skiva som jag inte är ett dugg intresserad av. Blomsterflugor som flyger in i näsan är inte heller jättepopulärt, om jag ska vara uppriktig.

Jag har ätit tomtar i dag. Skumtomtar, chokladtomtar, pepparkakstomtar, crisptomtar, you name it! Det känns lite hemskt faktiskt, gånger två. För det första äter man ju faktiskt avbildningar av självaste tomten, och för det andra är det inte ett dugg nyttigt. Det är lite som att äta semlor som ser ut som Fredrik Reinfeldt. Lite hemskt och brutalt, liksom. Jag gillar inte ens Fredrik Reinfeldt. Men jag gillar tomten!

Nu har blomsterflugan flugit ut ur min näsa och i stället bosatt sig på datorskärmen där han vandrar omkring och ser dum ut. Han viftar inte ens på fötterna när jag försöker jaga honom med pilen. Tråkig filur det där. Tacka vet jag skumtomtar, dem är det lite ordning på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0