Halfway

Sådärja. Jag kan avsluta mitt letande. Bikinidel 1 har parats ihop med bikinidel 2, och klänningarna ligger nerklämda nånstans i min resväska som för övrigt är stor nog att rymma självaste Göran Persson. Är det bara jag, eller blir resväskor alltid lika fulla i slutändan oavsett hur mycket eller lite man tänkt ha med sig?

Hursomhelst, packningen är lite halvfärdig nu men de jobbigaste småsakerna är kvar. Vi åker inte härifrån förrän vid 3-tiden i morgon, så jag planerar att packa en del i morgon bitti också. Samtidigt som jag duschar, går runt i ansiktsmask och ser ut som Grinchen själv, fixar händer & fötter, skriver adresslista, rensar ur min plånbok och allt det där andra jag hade tänkt få klart innan vi åker. På något vis gillar jag det där med att resa riktigt tidigt på morgonen som vi brukar göra, det blir liksom inte samma utrymme för onödiga saker som bara försenar en då... Å andra sidan hade att åka på morgonen i detta fallet inneburit att vi landade i Kapstaden klockan 3 på natten, vilket inte heller känns jättelockande... Jag får helt enkelt se till att slipa på prioritetssystemet tills i morgon så att jag hinner med det allra nödvändigaste!

På tal om att göra det allra nödvändigaste så känner jag att det inte riktigt är vad jag har för mig just nu. Bloggen i all ära, men något säger mig att jag kanske skulle gå och packa lite till ändå, för att vara på den säkra sidan. Vem vet, det kanske resulterar i att jag får en minut eller två över för datorn i morgon?

Puss, kram och ha det underbart!




Kommentarer
Postat av: Yowhanna

JAG KOMMER SAKNA DIG! <3

2010-01-04 @ 11:52:05
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0