Raining men

Upp och ner, hit och dit, fram och tillbaka. Ungefär så har mina känslor fungerat i dag och det känns som om jag gått igenom ungefär alla olika humör som finns under dagen. För det mesta har jag känt mig glad dock, men sådär framåt eftermiddagen var det som om en seg dimma av dåligt humör kom och la sig över mig. Inte blev det bättre av mattelektionen som i vanlig ordning bjöd på en del små ångestkänslor och dåligt självförtroende. Känns ju bra, med tanke på att det var terminens första lektion och en hel del mer väntar... Jaja, bara en termin kvar, håll tummarna för att jag inte misslyckas totalt! 

Jag har klurat vidare lite på det här med ny design och kommit fram till att jag ska försöka knåpa ihop en (mycket simpel, eftersom det är allt jag och min dator klarar av ihop) lite höstigare design som det blir premiär för nån gång i september hade jag tänkt. Om det sedan verkligen blir så vågar jag inte lova, men det är så det är tänkt i alla fall, som med allt annat.

På tal om höst så tror jag att det är något allvarligt fel på mig. Sedan mitten av juli ungefär har jag känt en viss längtan efter höst och vinter, och emellanåt nästan hoppas jag att temperaturen ska sjunka till 5 grader och regnet börja falla. Inte riktigt klokt, eller hur? Jag kommer verkligen hata mig själv för att jag tänkte såhär när jag väl sitter där i februari och har genomlevt 5 månader med väder av den varan, men samtidigt känns det rätt skönt att det inte är med total ovilja jag möter hösten i alla fall...

On vivra, on verra!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi kan VERKLIGEN bilda klubb. Känner precis samma sak angående vädret...

2009-08-25 @ 20:57:29
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Det är inget fel med att längta efter hösten! :O Tänk att;

*Det är då man fyller år

*Man kan gå mysiga promenader med halsdukar upp över öronen

*Snygga kläder!

*Det är tillåtet att dricka hur mycket varm choklad som helst

*Det kan inte bli mycket mysigare än när man fikar på hösten!

*Dessutom blir det ett år sedan vi åkte till Lanz.!

2009-08-26 @ 10:29:31
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0