Happiness

I dag har jag haft en helt underbar dag, en sån där perfekt sommarlovsdag och jag känner mig bara så glad för allt jag har! Inte för att det har skett några underverk, men allting har bara känts så... bra!

Gick upp vid 10 och slappade runt lite innan jag åt frukost, tog på mig favoritshortsen och svischade in på stan på min lilla cykel. Mötte upp mamma som hängde med mig till Model Lab där vi köpte tre bilder (visas nedan) som var superfina, tycker jag. Efter det blev det lunch på Gränden - kyckling-grillspett med pommes och tre olika såser, och så fortsatte jag till biblioteket. Hur kommer det sig att hur mycket jag än tänkt bli av med låneböckerna som ligger därhemma, så kommer jag alltid hem med dubbelt så många som jag åkte med? Jag börjar på allvar misstänka att hela stadsbiblioteket utsöndrar någon form av drog som framkallar beroende... Nåja, med hem i dag kom i alla fall två Anna Jansson-deckare, sista Millenniumboken och så Maia Hirasawas nya skiva (inte jättebra, tyvärr). Härligt!
 
Väl hemma igen satte jag mig i solsängen i trädgården och läste i sällskap av Maias coola röst, och vips så hade klockan blivit 4 och Johanna stod utanför dörren. Oj, vad jag har saknat den människan! Vi stack och handlade, och sedan blev det middag + kladdkaksbakning. Mums! Vid 7-tiden fick vi ett ryck och cyklade ner till Sibbarp för ett underbart kvällsdopp -- 22 grader i vattnet (gissar vi). Det gillar jag! Efter mycket simmande och badande tog vi oss hem till Johanna där det blev te och en massa snack och planerande, hur mysigt som helst! Åh, vad glad jag är att jag har en sån fin vän. <3  

   

Kommentarer
Postat av: nicole

shit vad fina bilder! Hoppas min blir lika fina ;)

2009-08-06 @ 08:47:08
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: HANNA ♥

Sv: Jo, det är jätte gott och super där :)!

ååh, vad fina bilderna blev !

Vart har du tagit dem ?

2009-08-06 @ 10:46:11
URL: http://hannibanni.webblogg.se/
Postat av: tove

Tjusiga bilder :D Sara ska dra med mig dit, hehe det kmr bli intressant jag som hatar att bli fotad xD

2009-08-06 @ 11:37:05
Postat av: Amanda

Superfina bilder! =) Och kladdkaka gör verkligen sommaren super. ;)

2009-08-06 @ 15:42:55
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Och åh, vad jag är glad att jag har en så vacker och fin vän som du :)

2009-08-08 @ 00:21:50
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0