Orientering bland vildsvin

Höpp! Jag har inte skrivit på ett tag och har ett litet uns dåligt samvete, men å andra sidan var det ju ett tag sedan Shakespeare skrev också så... Okej, det där var inte roligt för fem öre, men är det okej att skylla på för mycket tid spenderad med sin idrottslärare? Varit i närheten av honom och hans annorlunda humor är nämligen precis vad jag varit hela dagen, vilken för övrigt har varit en av de onödigaste skoldagarna på länge. Den kan lätt sammanfattas med orden ryggont, sten, sol och snack.

Egentligen skulle det inte alls ha varit en onödig skoldag utan snarare en av de viktigaste, men det fixade fishesten lätt till åt mig. Istället för att detla i orienteringstävlingen och springa bort mig i Skrylle-skogen (något jag faktiskt tycker är riktigt roligt) fick jag detta året alltså nöja mig med att titta på och peppa andra i stället. Jag skulle dock gärna ha bytt med någon och sprungit själv, men det får jag ju då inte göra på 4 veckor än... :/ Förstår ärligt talat inte vad jag gjorde där överhuvudtaget, men sol och frisk luft fick jag i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: nicole

sol och luft är bättre än vildsvin och pissmyror ;)

2009-04-30 @ 08:11:58
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0