U, S and A

Oh yeah, nu är biljetterna till USA bokade och klara, och den 3 juni far jag och min lilla mor ut på äventyr :D Emma-kusin har sin graduation på söndagen, men innan dess hade vi tänkt länsa Washington och Georgetown på outlets och shopping malls. Yep, jag sparar redan! :D Vi kommer hem onsdagen därpå, så jag hinner vara med sista dagen i skolan och så självklart skolavslutningen på fredagen. Mihi, plötsligt blev jag ännu mer angelägen om att juni månad ska komma hit, illa kvickt!!
 


Kommentarer
Postat av: tove

Jag behöver inte ens nämna att jag är avundsjuk? Men jag tänker trycka bort den känslan o helt enkelt säga: Ha det så kul!:D

2009-04-17 @ 23:38:59
Postat av: Cissi

Shit va kul! Jag vill också till USA :P

2009-04-19 @ 17:10:27
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0