Sssss

Vet ni vad? Ett S ser likadant ut oavsett om man har det upp och ner eller inte. Smör blir grynigt om det går från att vara väldigt varmt till att kylas ner av något annat. Och Pythagoras sats funkar inte överhuvudtaget ibland. Detta och mycket annat kom jag och Johanna fram till under eftermiddagens gång, och himla trevligt har vi haft. Vi träffades här hemma efter skolan för matte/biologi-plugg samt scones-bakning och en massa skitsnack (konstigt nog tycktes just pratandet uppta större delen av tiden. Undrar hur det kan komma sig?). Jag fick lite hjälp med min äckliga matte som sätts på prov på torsdag, och Johanna fick mest lyssna till mitt struntprat och mina storslagna planer. Det kommer bli bäst :D

Dagen överlag har varit ganska så bäst, och nu ska jag vända mig mot TV-soffan för veckans dos av Cityakuten.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Mihi, gud vad jag tycker om dig Mikaela :)

2009-04-25 @ 18:39:59
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0