Prediction

Japp, precis som jag förutspått ser jag tillbaka på föregående inlägg och tycker att jag själv är ganska patetisk. Men, det var trots allt så jag kände då och vissa tankar kan man ju faktiskt inte styra över. Tror jag. Hm... Skönt var det att skriva av sig i alla fall, och vips så var det goda humöret åter på plats :)

Har varit ute på landet i kväll för att inspektera mammas nya fyrbenta kompis, riktigt mysigt med en härlig vårkväll och galet mycket sjungande koltrastar. Det här är verkligen min favorittid på året, alla kategorier (jag tror till och med att det klår julen)! Jag går bara och räknar dagarna till sommarlovet, ledigheten, allt det underbara som väntar...

Nu ska jag dock sluta drömma och kolla in förra veckans Cityakuten i stället. I morgon är det åter till skolan och känslorna är de gamla vanliga; kul att träffa härliga människor men skolarbetet överlever jag utan. Nåja, det får gå det oxå!

Tjingeling!

 

Kommentarer
Postat av: elle

hihi vad bra att man kan ge inspiration till andra! :D

Aa det kändes verkligen som ett uppvaknande! Har tänkt på det mycket och det är helt sjukt vad glad man ska vara! :)

2009-04-13 @ 21:53:40
URL: http://balalaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0