Grr.

Helvete då. Helvete, helvete, helvete.
Nu ringer SAS och säger att vår flight till Rom är inställd "på grund av finansiella problem". Nu, två dagar innan vi ska åka (och dessutom kl 7 på morgonen :O)!! "Ja men ni vet hur det är, med finanskrisen och allt det där..." Jodå, vi vet. Men två dagar innan, vad fan är det för stil? Ersättning kan vi ju visserligen få i form av pengar, men då vi beställt flyg både från Rom till Sardinien och sedan hem med ett annat bolag så förlorar vi ju mer på det ändå, eftersom det inte ser ut som att vi kan ta oss till Italien över huvudtaget. 

Gaah, vad arg jag blir. Tomt påsklov var det här ja! Precis som förra året, då Elin skulle kommit hit men SJ strulade till det. Nu är jag arg.

(till på köpet kan jag glatt meddela att jag i dag vaknat upp med en jättefin ögoninflammation som en liten extradel av min förkylning. I'm lovin it!)

Kommentarer
Postat av: tove

Okej eftersom din dag verkar ha börjat bra kan du lika bra få skratta åt mig :

Vem är inte så förvirrad/pantad att hon sätter in glassen i skafferiet upp&ner med ett ostängt lock . Gissa vem som ska städa HELA skafferiet då det ligger glass överallt? Hmppff'



2009-04-01 @ 13:14:22
Postat av: Me, myself and I

hahahahaha, heja Tove! xD xD

2009-04-01 @ 16:06:59
URL: http://oddball.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: ja, du har rätt ;). ´märktes det sååå tydligt :P?

- okej, nu får jag bara fråga är detta något aprilskämt ?

2009-04-01 @ 16:26:05
URL: http://hannibanni.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Så tråkigt om det är sant :( ! Men jag har samma fråga som Hanna, är det ett aprilskämt ^^?

2009-04-01 @ 16:44:00
URL: http://homebylovisa.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Åååh... Jävla skit... Kan inte göra annat än vara osis med dig. Om inte jag ska ta bilen (host min skruttiga cykel) och cykla bort till SAS chef, skälla ut honom och kräva honom på ett privatjetplan till er :) <3

2009-04-01 @ 18:17:02
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0