April april

Okej, nu är det så här att jag har ett erkännande att göra. Det finns ju liksom något som kallas för aprilskämt som brukar inträffa den första april varje år (inte minst vad gäller mig), och det skulle möjligen kunna vara så att föregående inlägg var ett sådant... Förlåt, jag kunde bara inte låta bli! xD Dubbel-förlåt till Hanna & Lovisa som jag lurade dubbelt upp genom att skenheligt säga att nej då, det är inget aprilskämt! Jag kände bara att jag var tvungen att driva det lite längre, döda mig inte så är ni snälla (A)

Jag har alltså varken ögoninflammation eller inställda flyg, utan det är fortfarande Italien på fredag som gäller!  :D Annars i dag har jag lyckats med konsten att lura 8 personer, och jag har nog aldrig sett min mamma komma upp ur sängen så fort som i dag. Jäklar, vilken fart det blev på henne! xD Genomskådad har jag inte blivit annat än av Åsa, som kom på mig halvvägs in i mitt superfina Coldplay-skämt. Nette blev också lite misstänksam när hon hörde detta, vilket resulterade i att jag fick avslöja blogg-bluffen för henne. Hmpf. ^^

Men annars har det varit en väldigt fin & glad dag, snacka om skillnad från förra veckan! Då hade min värld just fallit samman men nu känns det äntligen som att det är påväg tillbaka igen. Han har det bra nu, fina killen :) På handikappen var vi ute båda lektionerna, och det kändes bara sådär härligt vårigt. Underbart!

I morgon är det långlånglång dag med trafikkunskap till 17.30, men det ska nog klaras av det också. Dessutom blir det ju min sista skoldag för 11 dagar, så det känns överkomligt. Väldigt överkomligt, till och med.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka bra aprilskämt! Jag gick självklart på dem...

2009-04-01 @ 22:13:33
Postat av: tove

Och jag lät dig höra det som hände med min glass? Ja du var trovärdig iaf, ! xD

2009-04-02 @ 08:54:11
Postat av: Mikaela :)

haha, härligt att höra att man kan lura någon i alla fall ;)

Och Tove; historien om glass-missödet förgyllde bara min dag lite extra, så det var inte det minsta onödigt! :D

2009-04-02 @ 11:16:57
URL: http://oddball.blogg.se/
Postat av: elle

HAHA jävla klockren mikaela :D jag lurade skit många, om att ja tagit körkort =D=D=D=D haha fast skulle ju varit roligt med många olika, smarta du, ska jag göra nästa år om jag kommer ihåg det :D haha grymt!

2009-04-11 @ 23:38:05
URL: http://balalaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0