29 september. Alla Mikaelors heliga dag. Eller nått. :)

Woosh.

Tänk er sån där riktigt seg, klumpig julkola. Lägg till lite mera mjöl och ni har min hjärna just nu. Skolarbete har verkligen en magisk förmåga att köra slut på en, det är helt sjukt! Jag menar, med hur många andra saker blir du alldeles slut av att bara sitta stilla? Visserligen sitta stilla och tänka så det knakar, men i alla fall. Nåja, nu är dagens plugg över och jag är (förhoppningsvis) hyfsat förberedd inför morgondagens lektioner.

Morgondagen, ja. 30 september. En av de roligaste dagarna på året (delad förstaplats med julafton), nämligen min födelsedag! :D Åh, jag verkligen älskar födelsedagar och allt som hör till, gud vad jag längtar! :D

Dagen ska firas på lite olika håll, men jag får väl erkänna att vi påbörjade firandet redan i går kväll med tårtkalas för de närmsta släktingarna. Den traditionella superchokladiga supergoda Chokladtårtan beställdes från Hollandia och så bakade jag kanelbullar att bjuda på. Mycket lyckat blev det, och presenter blev bl.a. en supermysig superfin höstklänning som jag blev helt förälskad i (bild kommer senare, kanske ^^), en parfym från Mexx, 1000 kr, choklad, en efterlängtad bok samt lite annat smått och gott. :)

I morgon blir det väl först uppvaktning på morgonen, sen skola med födelsedagslunch med tjejerna på Jensens Bøfhus och på kvällen väntar mysig middag med familjen på min favoritrestaurang; Limone i Limhamn. :D Restaurangmat x 2 med andra ord, men så är det ju oxå min födelsedag! :D

Nä, nu ska jag sluta babbla om min födelsedag, ni har nog redan förstått hur lyrisk jag är över saken.

Tjingeling! :D


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Men jisses! :D Resaurangbesök där Yow befinner sig båda gångerna! Bud på att komma inspringade på Jensens med ballonger och tuta och säga grattis till min underbara Mikaela på hennes ärade dag. Fast jag kanske ska spara de pinsamtheterna? Vem vet, det är ju inte så långt kvar till min dag... ;)

2008-09-29 @ 21:53:35
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Yowhanna

Men jisses! :D Resaurangbesök där Yow befinner sig båda gångerna! Bud på att komma inspringade på Jensens med ballonger och tuta och säga grattis till min underbara Mikaela på hennes ärade dag. Fast jag kanske ska spara de pinsamtheterna? Vem vet, det är ju inte så långt kvar till min dag... ;)

2008-09-29 @ 21:55:07
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: karin

Grattis på födelsedagen!

2008-09-29 @ 22:39:12
URL: http://karinwingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0