Första

Jaha, då har man alltså gjort som så många andra och skapat sig en blogg. Jag måste dock erkänna att detta är mitt tredje försök, men den här gången ska jag verkligen försöka hålla den levande och uppdatera så ofta som möjligt. Annars får ni helt enkelt skälla lite på mig! ;)
   Här hade jag väl tänkt skriva lite om livet som 16 (snart 17)- åring och vad som händer om dagarna. Ibland kommer bloggen säkerligen även att användas som ett ställe att avreagera mig på, så risken för div. flummiga texter och klagomål en gång ibland finns. Som sagt så lovar jag att försöka uppdatera om inte varje så i alla fall varannan dag, kanske till och med mer! Den som lever får se, eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0