Flyga drake.

Jag vet vad jag vill, och jag vet vad jag borde. Men vad jag borde är inte vad jag vill. Och vad jag vill är inte vad jag borde. Så kan det vara. ^^

Helgen har varit härlig, speciellt fredag&lördag blev lyckade. :) Var ute hos min Roffe för första gången på länge i går, han är underbar! <3 Myskvällen med mamma blev oxå så bra som planerat, och vi hyrde en mycket underbar film, "Flyga Drake". Jisses, den filmen visste var den skulle! Snacka om att bli berörd, tänk att det faktiskt händer på riktigt... Ja, den rekommenderas starkt i alla fall! Kanske inte om man letar efter en film att bli glad av, men annars.. :)

Nej, nu ska jag gå och fortsätta div. filmtittning för att sedan krypa i säng nån gång inom den närmsta framtiden. En annan ska ju upp och jogga innan skolan i morgon, var det tänkt..

Tjingeling!


Jag och Roffe på fältet i går..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0