Rapid

Snabbt (?) litet inlägg här innan det blir matlagning & sen stall. Ta hand om Mini och leda handikapp, wohoo. Men Mini blir spännande, har bestämt mig för att testa nu ett tag och se om det går ihop med skolan, saknar tiden i det stallet... :) Sen vet jag ju inte alls hur pass stressigt & jobbigt det kommer bli med allt , men det lät som om Boel&Ingrid förstod det ganska bra, så man kan ju alltid hoppas på att de inte halshugger mig i fall jag skulle behöva sluta x)

Dagen har i övrigt varit över förväntan, men en viss Martine har förpestat vardagen. Det har hon gjort en hel del på senaste när jag tänker efter... Först var det sagt hela terminen att vi skulle ha prov 15 oktober, så då planerade ju lilla jag för det. Sen kommer hon ju då i fredags och säger att vi ska ha det 5 dagar tidigare än planerat, och jag frågar i fall man inte kan få göra det den 15 ändå, eftersom det var så det var bestämt. Men nähä, det gick absolut inte utan alla måste ju göra provet på samma gång. Okej, så då har jag råpluggat helgen&veckan på grund av det vilket har förstört en del. 

I dag, när jag pluggat in ungefär allt kommer två andra och frågar om de kan få göra provet den 15 ändå. Jodå, det är klart att ni får det! Jaha, men för mig gick det inte för sig? Nä, så jag bestämde mig för att göra det på fredag ändå eftersom jag redan stresspluggat satan hela veckan, så det är lika bra. Men surt känns det ju, kan man säga... För att göra saken ännu värre ändrade hon sig ang. innehållet i dag och tog bort 40 glosor som jag redan kämpat för att få in i huvudet. Tack! x(

Haha, jag får gratulera om ni(?) orkat läsa ända hit i min lilla klagosång, men jag kände behov av att avreagera mig. ^^ Så blev det med det snabba inlägget...xD

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Klaga på! Vad sägs om en fika snart? (:

2008-10-08 @ 17:30:00
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0