Happy.

Fy, vad jag är nöjd. Jaa, det är jag faktiskt, om ni ursäktar.
Tävlingen gick superbra, första gången jag känner mig riktigt nöjd på länge och det behövdes. Ricki skötte sig alldeles utmärkt och det mesta gick bara bra. Vi slutade på 58.9 % vilket innebar både rosett och plakett :D Fick 6:or programmet genom med undantag för den ökade skritten då hon tog ett travsteg, men det tycker jag är förlåtet. Måste dock ge hästen större delen av äran; hon hade aldrig varit på en dressyrbana förut men uppförde sig helt världsvant och var bara allmänt schysst. Fina ponny...<3
Så ja, nöjd Mikaela blev det av det och sen var resten av dagen mest underbar. :D Mysridning barbacka på finaste, härlig familjemiddag och sen djupa samtal med Elina som kom över en stund. Mycket djupa. ^^

I morgon planerar jag då som sagt att gå upp hyfsat tidigt för att hinna med en hel del under dagen innan det är dags att plumsa i säng tidigt. För i övermorgon smäller det. Gaah. Kan ju inte säga annat än att en hel del nervositet finns och att telefonlinjen mig och Johanna emellan kommer vara totalt utmattad i morgon kväll, men fy fan vad underbart det ska bli! Säger jag igen. Jag ska sluta tjata.
Men, som de säger -  delad glädje är dubbel glädje, inte sant? ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är avundsjuk, vill också följa med där detär varmt ! Mikaela vad har vi pratat om det där med hästen? x'D

2008-10-26 @ 08:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0