Handkräm och onda magar.

Nej, jag har inte ätit handkräm och sedan fått ont i magen. Det råkar bara vara två av dagens ingredienser. Men den har inte varit så dum ändå, och magen gör inte ont längre :)

Annars har det väl inte hänt sådär överdrivet mycket idag; lite skola, lite joggning, lite musik och lite allmänt slappande. Skönt!

Jag firar i dag en vecka med mitt totala sockerförbud (bortsett från sånt som finns naturligt i vanlig mat då) och känner mig redan ganska duktig, bara två veckor kvar nu. Jag vet att det inte är länge alls och att det inte lär göra någon skillnad, men jag genomför inte det här av någon annan anledning än för att testa mig själv. Lite spänning i vardagen liksom. ;)
Det är inte så att jag tycker att jag behöver gå ner i vikt eller så, och jag har aldrig (peppar peppar) haft hål i mina tänder, utan kände bara för att utmana mig själv lite genom att låta bli allt från godis till kakor, chips och läsk. Man får alldeles för mycket av de sakerna nu förtiden har jag insett, så det är kul att se hur "hemskt" det är att abrupt sluta med allt.  Sen kan man ju alltid använda det som en anledning att vara skamlöst onyttig på min och Johannas lilla(?) trip om två veckor. :D

Två veckor, ja. Herregud, det är ju snart! Tiden har gått ovanligt fort för att vara höst, men fyfan vad kul det kommer bli :D Att bara lämna tråkiga, höstiga Sverige för att bo på härligt hotell i solen och värmen och bara vara odrägligt lat i en hel vecka. Lägg dessutom till att man gör det här med en av världens mest underbara människor, så har man något att längta efter :D 

Nej förlåt, det var inte meningen att blabba bort mig så om det där, men jag råkade bara fastna i drömmarna lite. Tillbaka till verkligheten och en civics-uppsats att skriva.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du vet att det bryts på lördag va? ;)

2008-10-13 @ 22:37:57
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!

2008-10-19 @ 11:24:02
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0